צרו קשר

    ּ

    סגירת מרפסת חייבת להיעשות על ידי מומחים

    הקיץ הישראלי מביא עימו מדי שנה שמש חזקה וחמה, במיוחד בערים בדרום הארץ כמו אשקלון בה השמש קופחת במלוא העוז. על מנת להתמודד גם בימי הקיץ הלוהטים עם החום אך לא לוותר על בילוי בגינה הביתית, קיימים מגוון פתרונות שיקלו על מזג האוויר הלא פשוט. אחד הפתרונות הנפוצים ביותר הוא פרגולות אלומיניום באשקלון בפרט ובכל אזור הדרום בכלל-  הפרגולות מספקות אווירה נעימה וצל קריר אשר מעניק הגנה מהגשם בחורף ומהשמש בקיץ. קיימות פרגולות העשויות ממגוון חומרים כגון עץ, ברזל ואלומיניום ובמאמר זה נציג את האפשרויות השונות העומדות בפניכם ברגע הבחירה.

    פרגולות אלומיניום – מה האפשרויות ?

    • פרגולה עומדת – ניתן לרכוש פרגולות אלומיניום באשקלון העומדות על ארבעה עמודים. כאשר בונים פרגולות מסוג זה, חשוב מאד לוודא כי בסיס הפרגולה יציב וחזק על מנת שהיא תהיה עמידה ויציבה לאורך שנים ארוכות.
    • פרגולה תלויה – זוהי סוג של פרגולה שנשענת על אחד מהקירות החיצוניים של הבית או על שני עמודים שעומדים במרחק מה זה מזה.
    • פרגולה חשמלית – בעלת מנגנון המכיל מנוע חשמלי, כך שניתן להתאים את רמת הצללה הרצויה בהתאם למזג האוויר. כמו כן, חשוב לדעת כי ניתן לאטום את הגינה מפני הגשמים בחורף וגם לפתוח אותה בימים החמים בזכות המנגנון הנוח.

    כיצד לבחור נכון פרגולות מאלומיניום?

    מומלץ לבחור פרגולות אלומיניום על פי כמה קריטריונים:

    • גודל – חשוב לבדוק את השטח שעליו מעוניינים להתקין את הפרגולה. לעיתים על פי גודל השטח נקבע מחיר הפרגולה.
    • לוודא כי השטח מתאים – חשוב לוודא כי השטח המיועד מתאים לבניית פרגולה- האם הוא שטוח ויציב מספיק.
    • עיצוב הכללי של הגינה – חשוב לבדוק כי העיצוב של הפרגולה מתאים לעיצוב הכללי של הגינה.

    בחירה נכונה באנשי המקצוע הנכונים

    אם אתם רוצים לשפץ בראש שקט מבלי לדאוג, חברת חי אלומיניום כאן עבורכם ותשמח לסייע בכל שאלה ובקשה. יש לחברה כ20 שנות ניסיון בתחום, וממליצים עליה אלפי לקוחות עבר והווה, ונציגי החברה ישמחו להעניק שירות אדיב ומקצועי, תוך שימוש בחומרי גלם מהשורה הראשונה.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ