צרו קשר

    ּ

    סגירת מרפסת בבאר שבע

    לא מעט אנשים מעוניינים לסגור את המרפסת שבביתם וזאת בכדי שתהיה להם אפשרות לשהות במרפסת בצורה נעימה ונוחה גם בעונת הקיץ וגם בעונת החורף. ללא סגירה למרפסת, הם לא יוכלו לשהות בה בימים גשומים וקרים וכמובן שגם לא בימים חמים שבהם השמש קופחת. אם אתם מחפשים אנשי מקצוע לצורך סגירת מרפסת בבאר שבע, כדאי שתכירו את חי אלומיניום, אשר יש לו ניסיון וותק מעל 20 שנה בתחום עבודות האלומיניום. הוא מבצע סגירת מרפסת מקצועית ואיכותית באמצעות חומרי הגלם טובים ביותר.

    האם יש צורך בהיתר עבור סגירת מרפסת בבאר שבע?

    אם אתם מתגוררים בבאר שבע והתחלתם לחפש אנשי מקצוע לצורך סגירת מרפסת בבאר שבע, אתם בוודאי תוהים האם סגירת המרפסת שלכם תדרוש מכם קבלת היתרים כאלה ואחרים. חשוב לדעת כי חוק הפרגולות אשר נחקק בשנת 2014 מאפשר כיום להוסיף פתרונות הצללה שונים מבלי שיש צורך לקבל היתר בנייה. תהליך סגירת מרפסת איננו מהווה פתרון מסוג זה שכן הוא משפיע אופן מהותי על המבנה והוא בלתי הפיך ועל כן הוא דורש היתר. אך, כיום ניתן להוציא היתר בהליך מזורז בתהליך סגירת מרפסת. מדובר לרוב על הליך קל, מהיר ונוח. לא פעם ניתן להוציא את ההיתר הרלוונטי גם לאחר שמסיימים לבנות.

    סגירת מרפסת – מה צריך לדעת בשלב התכנון?

    לרוב בבניית סגירה למרפסת החומרים שמשתמשים בהם יהיו מתכת מגולוונת וכן חלונות העשויים מאלומיניום כלומר זכוכית ומסגרת. חשוב לדעת כי ניתן לשלב כיום בסגירת מרפסת גם לוחות גבס חיצוני אשר רלוונטיים לצורך בנייה בחוץ. הלוחות הללו מספקים עמידות בפני תנאי מזג האוויר השונים כאשר ניתן כיום גם לסגור את המרפסת באמצעות בטון. אמנם בנייה בבטון כבר איננה מהווה בנייה קלה והתהליך יהיה מורכב יותר, ארוך יותר וכן בלתי הפיך, אך אם אתם מחפשים עמידות יתכן כי זה יהיה הפתרון הנכון עבורכם.

    תהליך סגירת מרפסת חייב להתבצע בצורה מקצועית ועל ידי שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר ועל כן, אם אתם מחפשים שירות סגירת מרפסת בבאר שבע, כדאי שתיצרו קשר עם חי אלומיניום, אשר יסייע לכם לבצע את סגירת המרפסת באופן האידיאלי.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ