צרו קשר

    ּ

    סגירת מרפסת? אל תחכו לחורף

    סגירת מרפסת נחשבת לאחד מפעולות הבנייה הקלה הנפוצות ביותר בכל רחבי הארץ ובפרט בערים בהן יש כמות גדולה של בניינים עם מרפסות. בשנים האחרונות סגירת מרפסת אשקלון בפרט ובכל הערים הגדולות בארץ בכלל צברו פופולריות הולכת וגואה מפני שעד עכשיו כל אדם שהיה מעוניין לסגור את המרפסת היה צריך לנהל מאבק עיקש עם העיריה עד שהיה מקבל את האישור הנכסף, וכיום בזכות השינוי של החוק בנושא ורפורמת המרפסות כל אדם יכול לסגור את המרפסת שלו אם הוא מעוניין בכך. במאמר זה נדון על בסוגיית סגירת המרפסות, מה כרוך בכך ולמה כדאי לשים לב.

    סגירת מרפסת – האם צריך היתר בניה?

    החוק החדש בישראל מורה כי יש צורך ברישוי מקוצר על מנת לסגור מרפסת באופן מוחלט, לעומת בנייה קלה יותר כמו פרגולות וסגירת חורף אשר להן אין צורך באישור מן העיריה על מנת לבצע אותן. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי התקנות הללו משתנות כל הזמן, ולפני שמתחילים לבצע סגירת מרפסת אשקלון, יש לבדוק את התקנות עירוניות ואם החוק אכן דורש היתר בנייה- לעשות את כל הבירורים הנדרשים ברשות המקומית ולהשיג את ההיתר מוקדם ככל האפשר עוד טרם תחילת העבודה על המרפסת. כמו כן, חשוב לדעת כי סגירה כזו צריכה לעבור תכנון מוקדם הן של מהנדס ואדריכל, והן של קבלן האלומיניום אשר מגיע לאחר שהמרפסת כבר מוכנה על מנת לתכנן את הסגירה שלה.

    מרפסות סוגרים עם מומחים באלומיניום

    כשקיבלתם את ההיתר הנכסף מהעירייה, המרפסת עצמה מוכנה והחלטתם לצאת לדרך, הגיע הזמן לבחור את קבלן האלומיניום הנכון עבורכם, שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. חברת חי אלומיניום בעלת ניסיון של למעלה מ20 שנה בתחום, וביצעה עבודות מורכבות ופשוטות לאלפי לקוחות מרוצים וממליצים, תוך מתן דגש על מקצועיות, אדיבות ושירות לקוחות מעולה, ושמירה על מחירים הוגנים לכל כיס. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונציגנו ישמחו לענות על כל שאלה.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ