צרו קשר

    ּ

    מחפשים איש מקצוע עבור חלונות אלומיניום?

    בחירה של חלונות חדשים לבית הוא חלק חשוב בכל שיפוץ או בנייה של בית חדש. אחד הנושאים שרוב האנשים אינם שמים לב אליו בשיפוץ הוא הנושא של החלונות, והם אינם יודעים כי לחלונות יש תפקיד מאד חשוב בתכנון העיצוב והנוחות של הבית ולכן חשוב לשים אליהם לב ולוודא בחירה נבונה ואיכותית. גם בעת רכישת בית חדש מקבלן, רצוי לוודא את טיב, איכות וכן החומרים והעיצוב של החלונות בו. מאמר זה מיועד להסביר לרבים מכם איך בוחרים חלונות אלומיניום באשדוד בצורה מושכלת ונכונה, מבלי לפספס אף פרט רלוונטי שעלול להשפיע בהמשך.

    חלונות אלומיניום – מה היתרונות?

    לחלונות האלומיניום יש יתרונות רבים. היתרון הבולט שלהם הוא העמידות הגבוהה שלהם לתנאי מזג האוויר, למים וללחות. האלומיניום הוא מתכת שקלה לעיצוב מחד גיסא, אך היא קשיחה ועמידה מאידך גיסא, ולכן ניתן לבצע איתה עיצובים מורכבים ולא שגרתיים לחלונות. בניגוד לחומרים המסורתיים כמו עץ או ברזל, חלונות האלומיניום אינם מחלידים או מרקיבים, ולכן הם מהווים השקעה נבונה לטווח הרחוק, בנוסף לעובדה שהם אינם דורשים תחזוקה שוטפת. עם זאת, יש להם גם חיסרון משמעותי והוא העובדה כי חלונות אלומיניום באשדוד מוליכי חום וקור- משמע, תנאי מזג האוויר והטמפרטורות ישפיעו באופן ישיר על הקור או החום שהחלון יפיץ בבית. על מנת להתמודד עם בעיה זו, ניתן לייצר חלונות אלומיניום בשילוב עץ אשר ידוע כחומר מבודד טמפרטורות וכך ליהנות מכל העולמות.

    חלונות אלומיניום בוחרים עם מומחים

    כדי לעשות בחירה נבונה, כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום- לבחור נכונה את העיצוב, החומרים, את הזכוכית והתריסים, וכמובן להיות בטוחים שההתקנה תבוצע על הצד הטוב ביותר. עם חי אלומיניום תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות, מנוסות ומקצועיות. אנחנו כבר למעלה מ20 שנה מעניקים שירותים בתחום לאלפי לקוחות מרוצים. מרגע הייעוץ וההכוונה, התכנון וההכנה, וכמובן ההתקנה, אנחנו פה עבורכם לכל שאלה.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ