צרו קשר

    ּ

    יעילות תרמית של פרגולות

    חשוב לכם לקבל את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם? תבחרו ללא היסוס פרגולות אלומיניום לשנים רבות של שימוש נוח. פרגולות אלומיניום באשקלון מותקנות במרפסות, בגינות, בפנטהאוזים יוקרתיים. הבחירה באלומיניום מבטיחה לכם דרישות תחזוקה נמוכות, התקנה נוחה, עמידות בפני מזג האוויר, יעילות תרמית, עיצוב מרהיב. עם פרגולה עשויה אלומיניום אתם משפרים את איכות החיים בבית ומעלים את הערך של הנכס. חברת חי אלומיניום מתמחה בעבודות אלומיניום עם דגש על פרגולות בהתאמה אישית. בעבור כל לקוח מעוצבת פרגולה על פי מידות מדויקות, הקפדה על שימוש במיטב חומרי הגלם מבטיחה לכם עשרות שנים של שימוש מהנה.

    יעילות תרמית של פרגולות

    כאשר אנחנו בוחרים פרגולה חשוב לשים לב לספיגת החום של חומר הגלם הראשי. פרגולות אלומיניום תורמות לוויסות הטמפרטורה במתחם החיצוני. כך למשל, כאשר אנחנו מתקינים פרגולות, האלומיניום אינו סופג חום ושומר על סביבה מוצלת וקרירה. גם בימים חמים נמצא מתחת לפרגולה אזור מוצל. אם התקנתם פרגולה שאפשר לפתוח ולסגור בלחיצת כפתור, ניתן יהיה לסגור את הפרגולה בימי חורף שטופי שמש על מנת ליהנות מהשמש החמימה.

    איזו פרגולה מתאימה למזג האוויר באשקלון?

    אלומיניום ידוע בהתאמה שלו לאקלים הישראלי. פרגולות עמידות בפני גשמים, רוח חזקה, קור, שרב, לחות, טמפרטורות גבוהות. בכל התקנה של פרגולה חשוב לוודא גם עמידות בפני קרני UV. האלומיניום אינו רק עמיד בפני נזקי מזג האוויר אלא גם בעל יכולת לשמור על מראה חדש למשך שנים רבות. פעולות התחזוקה היחידות שתתבקשו לבצע הן שטיפה קלה של הפרגולה אחת לתקופה. חשוב לכם לתרום לשמירה על סביבה ירוקה? אלומיניום הוא חומר שאפשר למחזר לטובת שימוש חוזר. תהליך הייצור של אלומיניום נחשב פחות מזהם בהשוואה אל חומרים אחרים.

    מה משתלם מבחינה כלכלית?

    שימוש מקסימלי במשאבים העומדים לרשותנו הוא המפתח להתייעלות כלכלית. עלינו למצוא את הדרך להפיק תועלת מקסימלית מהתכונות של המבנה וכל אחד מהמרכיבים שלו. בחירה בפרגולה עשויה אלומיניום מבטיחה לכם שנים רבות של שימוש נוח ללא הוצאות תחזוקה. חברת חי אלומיניום מייצרת ומתקינה פרגולות אלומיניום מחומרים איכותיים ועמידים שמעניקים לכם את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם, צרו קשר ונתכנן יחד את הפרגולה הבאה שלכם.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ