צרו קשר

    ּ

    התאמות ובדיקות לקראת תריסים חדשים

    תריס איכותי מעניק לנו את היכולת לשלוט בכמות האור שנכנסת אל הבית. התפקיד של התריסים הוא במתן פרטיות לדיירי הבית, הצללה, ויסות כמות האור והאוויר שנכנסים אל הבית. בחירה בתריסים בעיצוב קלאסי מבטיחה התאמה לכל סגנונות העיצוב. תריסים עשויים אלומיניום משדרגים את עיצוב הבית ומעלים את הערך של הנכס. אם אתם מעוניינים להתקין תריסים חדשים עם או בלי החלפת חלון חייגו אל חברת חי אלומיניום להתייעצות עם אנשי מקצוע מנוסים ואמינים. חברת חי אלומיניום מבצעת עבודות התקנת תריסים באשדוד בכל סוגי המבנים עם דגש על חומרי גלם איכותיים וטכנולוגיה חדישה.

    מה חשוב לבדוק ?

    רק חברה מקצועית ומנוסה מסוגלת לתת מענה לכל סוגי החלונות. הבחירה באיש מקצוע מהטובים בתחום מבטיחה לכם פתרונות בזמן אמת לכל תקלה. לקראת התקנה של תריסים חדשים נקפיד לוודא שיש לבעל המקצוע ניסיון, המלצות וידע. שימוש בטכנולוגיה חדישה מומלץ. כמו כן, יש לוודא בחירה בחומר גלם איכותי עם דגש על עמידות ארוכת טווח בפני נזקי מזג האוויר. הגדירו מראש את השימושים המתבקשים בתריס ותבחרו בהתאם בפתרון שתואם את אורח החיים שלכם ומשפר את איכות החיים. יש היום תריסי אלומיניום מעוצבים שאפשר לפתוח ולסגור בלחיצת כפתור.

    סוגים של תריסים

    קיימים היום 3 סוגים עיקריים של תריסים : תריסים חשמליים, תריסים ידניים, תריסי הזזה. התריס החשמלי הוא הפופולרי ביותר, בדירות חדשות הקבלן מתקין תריסים חשמליים כסטנדרט. חומר הגלם האידאלי בעבור תריסים חשמליים הוא אלומיניום שידוע בעמידות לטווח ארוך. דגמים של תריסים ידניים נחשבים מיושנים יותר, ניתן לסגור ולפתוח אותם במשיכת חבל. תריסי הזזה הם התריסים שכולנו מכירים, צריך להזיז אותם לצדדים על מסילה בכדי לפתוח או לסגור את החלון.חשוב להתאים לסוג החלון, גודל הפתח, צורת החלון, השימוש הצפוי בחלון. תריסים חשמליים יתאימו לרוב לכל סוגי החלונות (קטנים וגם גדולים). יש לוודא התאמה בין המנוע לבין המשקל של התריס. האפשרות להזמין תריסים בהתאמה אישי דרך חברת חי אלומיניום מבטיחה לכם מענה מדויק, חייגו עכשיו לפרטים נוספים.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ