צרו קשר

    ּ

    אל תחכו – פנו אל חי אלומיניום עוד היום

    רבים אינם יודעים כי בשנים האחרונות עלה פתרון שהולך וצובר פופולריות מדי שנה אשר מחליף את פרגולות העץ שהיו נפוצות בשנים עברו, אך רבים לא אהבו אותן בגלל הצורך לתחזק אותן מידי שנה, ובגלל העלות הגבוהה שלהן בעקבות התחזוקה הרבה והמחיר הגבוה של העץ. כיום, פרגולות אלומיניום בדרום הפכו לפתרון המושלם לתושבי האזור- בזכות תכונותיו הייחודיות של האלומיניום הכוללות עמידות ללחות ולמזג אוויר בעייתי, כמו גם מחירו הזול והעובדה כי היא מתכת קלה לעיבוד אך קשיחה ועמידה.

    פרגולות אלומיניום – כל מה שחשוב לדעת

    בשנים האחרונות ניתן לראות פרגולות העשויות ממגוון רחב של חומרים בכל רחבי הארץ, בדגש על עצים מסוגים שונים, אשר נכרתים וכמעט ללא עיבוד מגולפים ונחתכים לצורה הרלוונטית המתאימה לפרגולה. חומר נפוץ נוסף הוא ברזל, שגם לו יש חסרונות משמעותיים כמו העובדה כי הוא מחליד בסביבת גשם או לחות. בעקבות כך, חומר הגלם המועדף לבניית פרגולות באזור הדרום החם והלח, כמו גם באזור הצפון שופע הגשם הוא האלומיניום, אשר ידוע בעמידות גבוהה לכל מזג אוויר. קיימים מגוון יתרונות נוספים לבניית פרגולות אלומיניום בדרום – פרגולות אלומיניום הן פרגולות קלות משקל בהשוואה לחלופות, לכן הן קלות ונוחות להתקנה ומתאימות למגוון סוגי מזג אוויר. בנוסף, מחירן של פרגולות אלומיניום זולות יותר מפרגולות מברזל או עץ, משום שחומר הגלם זול יותר אך גם התחזוקה הנדרשת לברזל- איננה נדרשת באלומיניום. כמו כן, האלומיניום היא מתכת גמישה וקלה לעיבוד כך שניתן לעצב באמצעותה מגוון עיצובים מרהיבים שלא אפשריים עם חומרים אחרים, ולהגיע לגימור ייחודי ויפהפה שנשמר לאורך שנים ארוכות.

     פרגולות אלומיניום בונים אצל מקצוענים

    אם אתם גרים באזור הדרום ואתם מעוניינים לבנות פרגולה איכותית מחומרי גלם עמידים שתחזיק לאורך שנים רבות אך לא יודעים אל מי לפנות- חברת חי אלומיניום תשמח להעניק לכם שירות מעולה ולבנות לכם פרגולה איכותית במחיר משתלם שתשמש אתכם היטב לשנים רבות.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ