צרו קשר

    ּ

    אישור בנייה לפרויקט חוקי

    יש לכם בבית מרפסת פתוחה? סגירה של המרפסת תגדיל את החלל הפנימי של הבית. אם אתם לא מרבים להשתמש במרפסת או שנמאס לכם להשתמש בה רק מספר חודשים בשנה – הנכם מוזמנים לפנות אל חברת חי אלומיניום לקבלת פרטים נוספים על סגירת מרפסת בבאר שבע. חברת חי אלומיניום מתמחה בעבודות אלומיניום, משתמשת במיטב חומרי הגלם ומקפידה לערוך עבור כל לקוח תכנית בהתאמה אישית. הצוות המקצועי של חי אלומיניום מתחיל כל פרויקט בהגדרה מדויקת של צרכים וציפיות, דואג לקבל את כל האישורים הדרושים מהרשויות ומסיים את העבודה רק כאשר הלקוח מרוצה.

    אישור בנייה לפרויקט חוקי

    על מנת להבטיח לעצמכם בנייה חוקית חשוב לבחור באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. סגירת מרפסת מחייבת קבלת היתר בנייה בהתאם לנהלי הרשות המקומית. בעוד פרגולה אפשר יהיה לעתים להקים ללא היתר בנייה, מחייבת הגשת בקשה רשמית לקבלת היתר. אם תבצעו סגירה של מרפסת ללא אישור מטעם הרשות המקומית אתם עלולים לקבל קנס כספי גבוה ואף צו הריסה. שימו לב, במקרה של סגירת מרפסת באופן זמני ייתכן ולא יהיה צורך בקבלת היתר. אל תשכחו לתכנן נכון את סגירת המרפסת במטרה לאפשר לאור טבעי להיכנס אל הבית.

    מהי הדרך הטובה ביותר לסגירת מרפסת?

    קיימות כמה שיטות באמצעותן אפשר להפוך מרפסת פתוחה לחלל מוגן מגשם ושאר נזקי מזג אוויר. בכדי לבחור נכון עליכם להגדיר תחילה את הצרכים, הציפיות, התקציב, תכניות עתידיות לגבי הנכס. לא כל סגירת מרפסת מספקת הגנה מקסימלית מפני גשם, רוח וקור. יש הבדל בין סגירת מרפסת זמנית לבין סגירה קבועה. אם אתם מתכננים להפוך את המרפסת לחדר נוסף בבית חשוב ללוות את הפרויקט עם אנשי מקצוע מיומנים שמקפידים על איטום ובידוד. הבחירה הפופולרית כיום היא סגירת מרפסת עם אלומיניום. האלומיניום הוא חומר גלם נוח לעבודה, עמיד, קל משקל, לא יקר, אטום לחדירת מים, תואם את האקלים הישראלי. אפשר וכדאי לסגור מרפסות קטנות וגדולות עם אלומיניום, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת חי אלומיניום להתייעצות עם צוות מנוסה.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ