צרו קשר

    ּ

    איך לבחור אנשי מקצוע בעבודות אלומיניום?

    הגיע הזמן להחליף את החלונות הישנים? חלון הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל חדר. רובנו רואים את החלונות כדבר מובן מאליו ולא מייחסים חשיבות רבה לעיצוב החלון. כעת כאשר אתם מחליפים את החלונות או מתקינים לראשונה חלונות במבנה חדש – יש לכם הזדמנות להתאים אותם לצרכים שלכם ולשפר את איכות החיים. הטכנולוגיה החדשה בענף החלונות מתבטאת בסגנונות עיצוב חדשים, נוחות, סגירה שקטה. החלון המודרני הוא הרבה יותר מעוד מסגרת עם זגוגית. חלונות אלומיניום באשקלון מזמינים דרך חברת חי אלומיניום ונהנים משירות מקצועי, חומרי גלם איכותיים, שנים רבות של שימוש נוח, מענה מהיר והתאמה מדויקת של החלון למאפיינים של המבנה.

    איך בוחרים נכון ?

    אם נבחר נכון חלונות נצליח לנצל באופן מרבי את אור השמש ונצמצם את צריכת החשמל. תוספת של זכוכית אטומה מבטיחה בידוד לשמירה על טמפרטורה אחידה בחדר. חלון שתואם בצורה מדויקת את המאפיינים של החדר, המבנה והסביבה מצמצם צריכת חשמל מיותרת, משפר את איכות החיים ומאוורר את החדר בצורה מיטבית. אל תמהרו לקבל החלטות מבלי להתייעץ תחילה עם איש מקצוע. בחירה בחומר גלם עמיד ואיכותי כמו אלומיניום מבטיחה לכם שקט מנזקי רטיבות או נזקי טרמיטים. בעוד טרמיטים עלולים לפגיע במסגרת חלון עשויה עץ, עם אלומיניום זה לא יכול לקרות. ההמלצה היא על חלונות עם מנגנון פתיחה קלה, תריסים עמידים, זגוגית מבודדת, אפקט סינון קרני UV, מראה מעוצב.

    התקנה מקצועית של חלונות

    עבודה עם אנשי מקצוע שמתמחים בעבודות אלומיניום ומתחייבים לשימוש בחומרי גלם איכותיים מבטיחה לכם את התוצאות הטובות ביותר. בחירה במיטב אנשי המקצוע תאפשר לכם לסיים את הפרויקט בדיוק בזמן עם חיוך על הפנים. התקנה מקצועית מתחילה במדידה מדויקת והכנת חלון שמתאים בדיוק למידות של הפתח. רק כאשר המידה מדויקת יהיה איטום יסודי. בעל מקצוע מנוסה יידע לתת מענה בזמן אמת לכל תקלה. מתלבטים בין כמה סוגים של חלונות? מחפשים בעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו? חייגו אל חברת חי אלומיניום ותקבלו תשובות לכל השאלות.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ