צרו קשר

    ּ

    מרפסת על פי חוק המרפסות

    דרוש לכם חדר נוסף בבית ואתם ממש לא מעוניינים לעבור דירה בקרוב? אם יש לכם בבית מרפסת, סגירה שלה עם אלומיניום תגשים לכם את החלום. סגירת מרפסת אשקלון אידאלית במקרים בהם בני הבית אינם משתמשים כלל במרפסת או משתמשים בה מעט. אם הילד זקוק לחדר משלו או שאתם מעוניינים בפינת עבודה שקטה – סגירת מרפסת פותרת לכם את הבעיה! חברת חי אלומיניום מתמחה בעבודות סגירת מרפסת, הצוות מנוסה, מקפיד לבחור אך ורק בחומרי גלם איכותיים, מקדיש תשומת לב לפרטים הקטנים, מקשיב לכם, מבצע את כל הבדיקות הדרושות ודואג לקבל עבורכם את כל האישורים הדרושים.

    מרפסת על פי חוק המרפסות

    לאחר שנים רבות בהן כל סגירת מרפסת דרשה קבלת היתר בנייה, חוק המרפסות הביא עמו הקלות. החוק קובע שאפשר להסתפק רק באישור מהרשות המקומית במקרה של סגירת מרפסת בשיטת בנייה קלה. כמו כן, אין לבצע כל שינוי שמשפיע על חזית הבניין או מפריע לשכנים. שימו לב, אתם מחויבים לקבל אישור מהשכנים בבניין לסגירת המרפסת. במידה וצפויה השפעה על המראה החיצוני של הבניין נדרש גם אישור מטעם הרשות המקומית. בכל פרויקט מסוג זה כדאי להתייעץ עם איש מקצוע לעבודה חוקית, יסודית, בטיחותית ומדויקת.

    יתרונות של סגירת מרפסת עם אלומיניום

    עבודות מתבצעות היום עם אלומיניום. כאשר אנחנו מתכננים סגירת מרפסת חשוב לבחור אך ורק בחומרי גלם איכותיים ועמידים בפני נזקי מזג האוויר. אלומיניום ידוע בהתאמה שלו לאקלים הישראלי עם דגש על עמידות בפני מים וטמפרטורות גבוהות. יתרון נוסף של אלומיניום הוא משקל קל ועבודה נוחה. סגירת מרפסת עם אלומיניום אפשרית בכמה שיטות, על מנת לבחור נכון חשוב שתסבירו את השימושים המבוקשים בחלל. אתם מחליטים האם לבצע סגירה קבועה למרפסת או רק סגירה זמנית. ההמלצה בכל סגירה היא על שילוב של חלונות זכוכית במטרה לאפשר לאור טבעי להיכנס אל הבית. חברת חי אלומיניום היא הכתובת לסגירת כל סוגי המרפסות בעיצוב מודרני מרהיב, צרו קשר להתייעצות עם אנשי מקצוע מנוסים ואמינים.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ